Cum sa creezi un geam
Pagina 1 din 1
Cum sa creezi un geam
In acest tutorial am sa va explic cativa pasi pentru a putea obtine un geam
Pasul1 : Creati modelul de geam ori in google skp ori in blender
Pasul2 : Il texturati cu o textura de geam(window)
Pasul3 : Il exportati i3d
Pasul4 : Deschideti i3d-ul cu notepad si la linia materials ar trebui sa aveti ceva de genu:
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000">
<Texture fileId="1"/>
</Material>
</Materials>
(acesta este doar un exemplu nu la toate obiectele este la fel)
Pasul5 : La linia Material trebuie sa mai adaugati ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true" , iar totul va trebui sa arate asa:
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000" ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true">
<Texture fileId="1"/>
</Material>
</Materials>
autor: Andrei Valentin
Pasul1 : Creati modelul de geam ori in google skp ori in blender
Pasul2 : Il texturati cu o textura de geam(window)
Pasul3 : Il exportati i3d
Pasul4 : Deschideti i3d-ul cu notepad si la linia materials ar trebui sa aveti ceva de genu:
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000">
<Texture fileId="1"/>
</Material>
</Materials>
(acesta este doar un exemplu nu la toate obiectele este la fel)
Pasul5 : La linia Material trebuie sa mai adaugati ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true" , iar totul va trebui sa arate asa:
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000" ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true">
<Texture fileId="1"/>
</Material>
</Materials>
autor: Andrei Valentin
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum